Heb je een vraag over een order of product? Stuur ons een bericht of maak alvast een afspraak. Maandag zijn we vanaf weer telefonisch berikbaar. Fijn weekend.
Gratis bezorgd vanaf 100,-
30 dagen bedenktijdBadkamermeubels
Kranen
Toiletten
Wastafels
Douche
Baden
Spiegels
Accessoires
Tegels
Badkamerverlichting
Verwarming
Watermanagement
Voor besteld, morgen in huis
Gratis bezorgd vanaf 100,-
Zelf service
Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct.
Voor vragen en advies
Wij zijn vandaag tot bereikbaar voor al je vragen.
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans met via PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen.
Als wij een product in ons eigen magazijn hebben liggen geldt doorgaans de volgende de levertijd:
Voor 15:00 uur besteld = morgen in huis
Wanneer een product op voorraad ligt bij een van onze leveranciers, kan de levertijd hiervan afwijken. Hou in dit geval altijd de levertijd aan die aangegeven wordt op de specifieke productpagina. Daarnaast wordt de leverdatum ook vermeld in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat de bestelling voltooid is. Op de dag van de levering krijg je bericht hoe laat de chauffeur die dag voor de deur staat.
Je kan ook in je eigen account terugvinden waneer je bestelling bezorgt wordt. Wanneer je hier inlogt zie je de gewenste leverdatum en een Track & Trace code of tijdsvakindicatie van het bezorgmoment.
Heb je nog geen account maar al wel een bestelling geplaatst? Dan kan je ook achteraf nog een account aanmaken en je bestelling toevoegen aan het account.
De levertijden verschillen per product. De levertijden worden altijd vermeld op de productpagina en kan je terug vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat je een bestelling hebt geplaatst.
De levertijden op de productpagina continu bijgewerkt zodat je altijd op de hoogte bent van de juiste levertijden.
De levertijden verschilt per product. Als wij een product in ons eigen magazijn hebben liggen, geldt de levertijd doorgaans:
Vandaag besteld, morgen in huis. Voor 11:00 besteld, vanavond in huis (dit is alleen mogelijk bij kleine pakketten).
Wanneer een product op voorraad ligt bij een van onze leveranciers, kan de levertijd hiervan afwijken. Hou in dit geval altijd de levertijd aan die aangegeven wordt op de specifieke productpagina. Daarnaast wordt de leverdatum ook vermeld in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat de bestelling voltooid is. Op de dag van de levering krijg je bericht hoe laat de chauffeur die dag voor de deur staat.
Let op: dit is niet bij alle producten het geval. We vermelden de voorraadstatus van elk product op de bijbehorende productpagina en hier kun je zien wat de levertijd zal zijn. Als je een bestelling plaatst met producten die niet op voorraad zijn en dus een langere levertijd hebben, versturen we alles standaard samen en geldt dus de langste levertijd. Wil je producten die op voorraad zijn eerder in huis hebben? Dan kun je ofwel twee aparte bestellingen plaatsen, of even contact opnemen met onze klantenservice om te vragen of je bestelling in twee pakketten kan worden gesplitst.
Tijdens het bestelproces krijg je de keuzemogelijkheid om de bestelling te laten bezorgen of op te halen.
Je kunt je bestelling hier afhalen:
Adres kantoor Buitenpost
Badkamerxxl
Newtonstraat 18
9285 XX Buitenpost (Friesland)
Omdat de grootte van een bestelling per klant verschilt, kunnen wij hier niet direct zeggen door welke vervoerder de bestelling bezorgd wordt. Zodra wij weten wie de vervoerder wordt, ontvang je hierover bericht. In dit bericht ontvang je dan ook jouw Track & Trace code of een tijdsvak indicatie van de vervoerder.
Ja, dit is mogelijk. Neem voor de zekerheid een kopie van de bevestigingsmail mee.
Je kan kiezen uit de volgende verzendmethodes:
Wanneer je meerdere producten bij ons besteld, wordt automatisch gekozen voor de langste leveringstermijn. Dit doen wij zodat wij bestellingen in een keer verzenden.
Is een bepaald product sneller leverbaar en wil je deze alvast eerder ontvangen zodat je alvast aan de slag kan? Dit is vaak geen probleem. Neem dan even contact op met onze klantenservice en vraag naar de deellevering. Zij zullen kijken wat er mogelijk is.
Wanneer je bestelling niet compleet is, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen kijken wat er mis gegaan is en uiteraard met een oplossing komen
Voor juiste levertijden en verzendkosten kunnen we je beter helpen op onze Nederlandse website.
Je hebt al 3 items in de productvergelijker zitten.